Deze samenleving is steeds afhankelijker van zijn telefoon en een stopcontact in de buurt. Power output is een basisbehoefte geworden, als men een nieuw huis koopt is het aantal stopcontacten een cruciaal punt geworden en de NS heeft aangekondigd er naar te streven in 2020 elke trein van een stopcontact te hebben voorzien. Er zijn tegenwoordig verschillende restaurants die adverteren met speciale oplaadpunten om klanten te lokken en ook op festivals kan men zijn telefoon gemakkelijk opladen. Voor de echte smartphone junkies zijn er zelf speciale batterycases en externe batterijen te koop zodat je nooit meer zonder stroom hoeft te zitten.

Vaak merk je dat in de loop van de tijd de batterij van je toestel steeds sneller leegloopt, die terugloop in capaciteit is vervelend en beperkt je in je mogelijkheden. Daarom een aantal tips hoe je het beste je telefoon kan opladen met beperkt capaciteitsverlies:

  • Laad op tijd op, je kan het beste al beginnen bij 30 of 40%
  • Gebruik de meegeleverde lader. De fabrikant heeft deze lader speciaal ontworpen voor de accu van jouw telefoon en zal beter werken dan een stekker van de chinees.
  • Laad niet te lang door.
  • Laad op in delen.
  • Let op de temperatuur van de omgeving. Accu’s presteren het beste tussen de 0 en 35 graden.
  • Zet je toestel uit tijdens het opladen.

Toch kan het wel eens gebeuren dat je niet bereikbaar bent. Of dit nou door een lege batterij komt of door een andere oorzaak. Zo is het bijvoorbeeld niet slim om te bellen achter het stuur en tijdens een vergadering is het ook niet handig om op te nemen. Toch wordt van zakelijke bellers verwacht dat ze altijd bereikbaar zijn. Als een klant belt wil je hem immers niet in de kou laten staan. Bizzphone.com heeft de oplossing voor jou! Als jij in gesprek met een belangrijke klant bent kan je weer gerust je telefoon op flightmodus zetten. Belt er iemand anders dan wordt hij of zij automatisch doorgeschakeld naar een inbound callcenter met getrainde medewerkers. Zij weten op de basisvragen de juiste antwoorden en zijn in staat om terugbelafspraken in te plannen.

Voor meer info : https://www.bizziphone.com/aanmelden-starters-pakket-inbound-callcenter/