Als klant willen wij dat bedrijven op elk moment van de dag voor ons bereikbaar zijn. We willen graag op elk moment bij een bedrijf terecht kunnen met onze vragen of klachten over het product of de dienst die ze ons leveren. Helaas is het niet altijd mogelijk voor een bedrijf om de telefoon op elk moment van de dag te beantwoorden. Er zijn hier verschillende redenen voor, zoals onderbezetting of het feit dat er gewoon geen medewerkers op de klantenservice staan toegewezen. Er zijn dan andere taken die in het oog van de ondernemer dringender zijn, zelfs als zij een customer first policy hebben. Er is altijd ander werk dat moet gebeuren, dus de telefoon opnemen is niet altijd de prioriteit.

Kent u een ondernemer die ook een bomvol schema heeft en vaak geen tijd heeft om zelf of door zijn of haar medewerkers de telefoon te laten beantwoorden, raad dan eens een alternatief aan. Het is niet nodig om een extra medewerker aan te nemen om de klantenservice te verzorgen, want dit kan ook gewoon uitbesteed worden. Als u de telefoonopname van uw bedrijf uit wilt besteden aan een ervaren partij die met veel passie voor u de telefoon opnemen, dan moet u vooral verder lezen. Er is namelijk een bedrijf dat namens uw bedrijf de telefoon beantwoordt en de vragen of klachten van (potentiële) klanten in behandeling neemt. De medewerkers worden dan getraind in alles wat uw bedrijf onderneemt om zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven op de vragen die ze eventueel gesteld krijgen. Op deze manier bent u 24 uur per dag, 7 dagen per week voor uw klanten bereikbaar. Dit kan tegen een zeer laag vast tarief per maand en een tarief per gesprek. U doet uzelf en uw klanten een groot plezier met zo’n telefoonservice.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl